نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

مسابقه فینال فوتبال آمریکایی با تیلور سوئیفت تمام رکورد‌های بینندگان تلویزیونی را جابه‌جا کرد

  • کد خبر: ۲۱۱۸۹۵
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
مسابقه فینال فوتبال آمریکایی با تیلور سوئیفت تمام رکورد‌های بینندگان تلویزیونی را جابه‌جا کرد
مسابقه قهرمانی فوتبال آمریکایی معروف به سوپربول، پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی در چند دهه گذشته لقب گرفت.

شهرآرانیوز - این بازی هیجان‌انگیز در روز یکشنبه که بین تیم‌های کانزاس سیتی چیفس و سان فرانسیسکو فورتی ناینرز برگزار شد، به طور میانگین ۱۲۳.۴ میلیون بیننده داشته و رکورد تماشاگران تلویزیونی تاریخ این رقابت را شکست.

این مسابقه موردانتظار که در لاس وگاس برگزار شد رکورد قبلی که در اختیار مسابقه سال گذشته بود را پشت سر گذاشت، جایی که کانزاس سیتی در نیمه دوم مقابل فیلادلفیا ایگلز در مقابل ۱۱۵ میلیون بیننده کامبک زد. تماشاگران سوپربول امسال به قدری زیاد بود که به پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی تاریخ آمریکا در سال ۱۹۶۹ نزدیک شد، زمانی که تخمین زده می‌شود ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون بیننده، فرود آپولو ۱۱ بر ماه را تماشا کردند.

رکوردشکنی این مسابقه، یک فصل قدرتمند را برای حق پخش لیگ فوتبال آمریکایی رقم زد، که در هفته‌های منتهی به پایان حماسی خود، رکورد‌ها را پشت سر گذاشته بود و به طور متوسط ۵۵ میلیون بیننده داشت.

تماشاگران انبوه سوپربول به عوامل متعددی بستگی داشت، از جمله اینکه مسابقه به یک کوارتر وقت اضافه هیجان انگیز هم رفت که در آن تیم چیفز تنها چند ثانیه به پایان بازی، تاچ دان پیروزی را رقم زد. همینطور در میان تماشاگران حاضر در استادیوم، تیلور سوئیفت، ستاره موسیقی پاپ نیز حضور داشت که مانند چند بازی قبلی، تراویس کلس بازیکن تیم چیفس را حمایت می‌کرد. حضور او بسیاری از طرفداران جوان و اغلب زن او را به این بازی‌ها جذب کرده است و به لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی کمک می‌کند تا به بازار بینندگان بیشتری دست پیدا کند.

باب باکیش، مدیر اجرایی شرکت مادر شبکه تلویزیونی CBS، یعنی پارامونت گلوبال، هفته گذشته در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت: «تیلور سوئیفت بدون شک کمک می‌کند که مخاطبان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی افزایش یابد. او افزوده‌ای عالی است که شبکه بینندگان NFL را بیش از پیش گسترش می‌دهد.»

مسئولان لیگ به شدت به حضور سوئیفت در بازی‌ها متمایلند و دوربین دائماً روی او بود و واکنش‌هایش در حالی که لباس تیم چیفس را بر تن داشت شکار می‌کرد.

به جز سوئیفت، لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی همچنان خود را به عنوان یکی از تنها تجربه‌های بینندگان عادی در رسانه‌ها در میان شبکه‌های مختلف استریم نگه داشته، و یکی از تنها نهاد‌های باقی مانده است که می‌تواند مخاطبان زنده زیادی را جذب کند.

در واقع، هر ساله بازی‌های NFL اکثریت قریب به اتفاق پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی را تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۲۳، ۹۳ مورد از ۱۰۰ برنامه پربیننده تلویزیون آمریکا متعلق به مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی بوده است.

این امر NFL و مسابقه سوپربول را برای تبلیغ‌کنندگانی که سعی در دستیابی به بازار انبوه دارند، ارزشمندتر می‌کند. شرکت‌های مختلف حدود ۷ میلیون دلار هزینه کردند تا یک زمان ۳۰ ثانیه‌ای برای تبلیغ در طول این بازی بزرگ به دست بیاورند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->